Lååånghelg!

Aah vad härligt med sovmorgon! Såklart blir Mattias avundsjuk och ska väcka mig så att jag är helt vaken innan han går upp..
Igår blev vi klar med en otroligt krånglig och ganska svårt uppgift när det inte fanns någon lärare att fråga.. Men så himla skönt att kunna lämna in den igår så nu har jag en riktig långhelg framöver! I dag tänkte jag städa lägenheten och det kan hända att det blir en och annan julklapp shoppad! På fredag är det Committs julfest, ska bli trevligt fast jag inte fått en gnutta julkänsla än men hoppas att den kanske kommer fram mot helgen.

I helgen kanske mamma kommer och hälsar på också, det skulle vara riktigt mysigt!! Så därför måste jag nog börja storstädningen snart så det är rent och fint nät hon kommer!!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Suss

Bra uppdatering nu! Keep it up, ett inlägg om dagen! ;)

Svar: Haha, vänta du bara!! ;)
Daniela Lundqvist

2012-11-29 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0