Today was a long SSU

Ojojoj vilken lång dag! Den började med att jag åkte ut till Birsta för min praktikintervju på Birsta City, det var jättekul och kändes bra! Sen gick jag en sväng på Birsta innan jag åkte tillbaka in till stan för att luncha med Matte. Det vart en god laxsallad på Tant Anci & Fröken Sara, mitt favvoställe! Efter det lyckades Mattias på något konstigt vis övertala mig att åka ut till Birsta igen för att kolla in XXL som öppnade idag. Såklart var det ju bara jag som handlade.. Vi tog även en sväng på Birsta och sen äntligen fick jag åka hem och vila fötterna innan det var iväg igen på träning! Ikväll vart det Bodybalance med Amanda, jag har köpt kort på Gold's nu så nu är jag redo att komma igång med träningen igen!! Så nu sitter jag här i soffan och är supersugen på salt, måste ha nån form av saltbrist eller nått!!

Haha ja det var min långa dag! Godnatt!

Mina snygga skor jag köpte på XXL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0