Vardag

Idag har det varit en sån där riktig vardagsdag.. Dock inte på ett negativt sätt utan jag gillar faktiskt de här dagarna som är helt vanliga! Jag var på skolan tidigt åkte hem vi 15-tiden samtidigt som Mattias, vilket jag tror vi gjort en eller två gånger tidigare sen han flyttade hit. När vi kom hem behövde båda egentligen plugga men vi städa, diska och vek tvätt istället, HAHA, det händer inte varje vecka, det kan jag lova! Sen tillslut när läggan var glänsande fin så kunde vi tillslut sätta oss för att plugga i ca en halv timme innan det var dags för mat! Haha. Nu sitter jag här och har ångest för att jag önskar jag pluggat mer och Mattias kommer förmodligen sitta in på småtimmarna med en deadline i morgon.. Haha men ja en helt vanlig vardag och jag gillar det!

Puss och kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0