Your hand in mine

Min vardag rullar på som vanligt, jag sover, jag vaknar, jag går till skolan, jag lyssnar, jag pratar, jag äter, jag pluggar, jag går hem, jag äter, jag sover.. I stort sett är det så det ser ut! Jag gillar inte att tiden går så fort, jag vill hinna njuta lite mer och inte ta allting för givet! Ibland när jag tänker på att tiden går så fort blir jag helt paralyserad och den tanken att jag inte kan göra något åt det, den är riktigt jobbig. För jag kan inte stanna tiden, jag kan inte vrida tillbaka den, jag kan bara leva här och nu och sluta ta saker för givet..

Vart lite nostalgisk nu, tänk vad små vi var fast vi kände oss så stora.



Kommentarer
Postat av: Mel B

Underbart med nostalgi! Silvanus -96 :)

Svar: Ja tänk vad små vi var! :)
Daniela Lundqvist

2012-10-28 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0