Inhandlat

ÄNLIGEN, har jag fått shoppat lite! Känns som om det var evigheter se.. haha! Dessutom har jag också köpt en ny mobil, iPhone 5, så nu blir det inga fler suddiga bilder, wiho!
 
Idag är jag ledig och snart ska jag ta tag i mig själv för vid 13 ska jag träffa Amanda och Suss för lite lunch och sedan handling inför morgondagens kräftskiva. Som jag har längtat efter denna kräftskiva. I och för sig var jag på en kräftskiva hemma i Östersund i lördags och det var så klart jättekul. Dock var jag ensam tjej så det var snarare en korvskiva (haha, jag tyckte det var superfyndigt och skitkul). Men imorgon blir det bara bruuuuuudar!
 
Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på, kanske en kväll med klassen på lördag.
 
Här kommer lite bilder på min shopping!! :D
 
         
 
         
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0