Lägenhetsvisning, pressmeddelande och skor

Hej!
 
Idag har jag skickat in mitt livs första pressmeddelande. Det handlade om att ett bröllop kommer hållas i Birsta City på Alla hjärtans dag. Det skickades in idag och redan nu kan ni läsa en artikel om det här. Det ska även ha varit flera tidningar som hört av sig och är intresserade av att skriva om det! Hihi känns lite kul även om det är en speciell nyhet så har ju jag skrivot pressmeddelandet!
 
Efter praktiken idag åkte jag och Mattias på lägenhetsvisning mitt i stan och vi är såååå sugna på den lägenheten, visst är den dyrare än den vi har men läget är ju väldigt viktigt för oss! Så därför vill vi bara ha den nu nu nu!
 
Idag fick jag också mina Vagabondskor som jag har beställt, skit snygga och på halva priset..Yaaay!
Längtar till i morgon då jag kan använda dem!
 
Nu ska jag se lite serier och läsa tidninge, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0