Lunch

Häj Hääj! Jag sitter och äter lunch i min ensamhet för all är på möte i Lund. Men det gör inget för mig, det är ganska skönt att vara ensam. I morso kände jag mig så viktig när jag strosa genom korridoren och jag låtsades att jag var en väldigt viktig person som jobba på en topphemlig hemlighet! :)) (crazy, jag vet) men när man inte har någon att prata med då börjar mina tankar sådär, ja som att jag är med i en film eller olika filmsekvenser! Det är kul prova!

Förresten så har jag ätit den godaste pastan i mitt liv! Den från Waynes, jag dör av njutning när jag äter den! Gud alltså!

Nä nu ska jag fortsätta mig hemliga arbete (kuponghäften) hehe! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Amanda Ö

Haha tokfia !!! =)

2013-02-14 @ 09:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0