Söndag, tankens dag

Oj! Vad djup rubriken blev. HAHA! det var inte meningen, men jag har tänkt otroligt mycket hela morgonen. Filosoferat om framtiden och en hel del annat, men jag tänker att det blir så när man är ensam. Det är alldeles tyst och ingen att prata med och extremt mycket tankar, tillslut blir det så att jag sitter och har en liten konversation med mig själv i huvudet. Ibland kan jag till och med argumentera varför jag tycker vissa saker eller varför jag gör skaker på ett visst sätt. Hm börjar jag bli galen? Nä inte än iaf..
 
Jag tänkte att jag skulle skriva lite om min praktik och vad jag gör på dagarna, är helt slut när jag kommer hem så det blir inte mycket bloggande på helgerna dock.. Men jag är som sagt hos Centrumledningen på Birsta City. På måndag inleds den fjärde veckan och jag blir seriöst stressad av att tiden går så fort, jag blir rädd att jag inte ska hinna njuta och ta in alla intryck jag får varje dag. Hittils har jag redan fått vara delaktig i en hel del olika grejer, allt ifrån sätta upp dekorationer, vara med på möten, utforma trycksaker, jobba med hemsidan och en hel del andra grejer. Den senaste veckan har det främst varit trycksaker som jag har jobbat med, jag håller på att utformar två stycken brorschyrer och det tycker jag är jättekul för jag har fått relativt fria händer men utifrån deras grafiska profil såklart! Annars jag har varit på en del möten i veckan och en hel del planering inför 5års jubileumet i slutet på mars. Det känns faktiskt riktigt kul att få vara med i en hel process med planering av ett så stort event. Jag ser otroligt mycket fram emot vad de kommande sex veckorna har att erbjuda!
 
Mycket av mina tankar idag har varit om lägenhet och flytt, jag hoppas så innerligt att vi får lägenheten så att vi kan flytta in till stan! Jag har suttit och fantiserat om hur jag skulle vilja möblera och dekorera och så vidare.. Jag vet att det är dumt att göra det innan vi fått lägenheten men jag kan inte hjälpaaaaa! Gaaah!
 
Titt så fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0