Vilken vecka

Den här veckan har det hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja så jag inte glömmer något...
I onsdagskväll fick vi reda på att vi fick lägenhet som vi har tittat på!!!! Så någon gång under Mars blir går det ett flyttlass från Hellbergsgatan till Storgatan!!! Jag är så fruktansvärt glad över det här!!!

Sen har vi torsdag, Alla hjärtans dag. Det var bröllop på Birsta City och jag och Elina hade fullt att stå i hela dagen! Men det var kul även om det var stressigt! Tyvärr var jag tvungen att åka fem minuter innan vigseln för jag skulle på mysmiddag på Invito! Jättegod mat! Jag och Mattias firade våra 7 år och vi hade jättemysigt!

Fredag var det först en del att fixa på praktiken sen vart det direkt hem och fixa sig innan Suss kom och hämtade mig för hennes födelsedagsfest. Jag hade otroligt roligt på festen, längesen jag hade så kul faktiskt! Dock mådde jag ju därefter på lördagsmorgonen men gick som tur var över innan mamma kom så vi kunde ta en sväng på Birsta och senare åt vi god tapasmiddag på Saffran!

Nu ska vi ta en promenad i det fina vädret!!

Hoppas jag fick med allt viktigt! Det har varit en riktigt toppenvecka med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh grattis till lägenheten! Den vill jag se sen :D

2013-02-17 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0