Heja Daniela!

VARNING!!
Varning för egoboost och träningspepp, känsliga läsare råds att inte läsa längre!



Jag är så himla glad att jag äntligen har fått motivation till att träna och äta hälsosamt!! Har aldrig riktigt haft det utan det har alltid legat där som ett måste och jag har varit seg och less på att inget händer men jag orkade inte hela ta tag i det. Nu känns det helt annorlunda och det är så fruktansvärt skönt, jag tvekar inte om jag ska gå och träna, jag är inte sugen på godsaker och jag kommer inte på ursäkter.. Jag är otroligt stolt över mig själv även fast det gått 1 vecka men det är för att jag känner att det är annorlunda, den här gången måste jag inte utan jag vill och det är skillnad ska ni veta!

Jag tycker att det är lite jobbigt att prata om sånt här bland folk för jag vet själv hur dåligt jag mår av att höra hur lätt och bra det går för andra.. Därför skriver jag här där inte så många ser och med en rejäl varning för de känsliga! ;) Måste ju få boosta mig själv någonstans!

Idag vart det 1 timmes body pump och det var riktigt skönt, jag är on fire ska jag tala om för er!! OCH dessutom i mitt snygga linne som jag fick i julklapp (glömde dock sportbh.. Oops!) ;(


Heja mig!





Kommentarer
Postat av: Amanda Ö

GO DANIII !!! Duktig du är, blir glad för dig! Kraamar

2013-01-11 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0