Jag har det bra i dag

Idag har jag haft det bra, fast jag inte mått så bra så har det varit en bra dag! I morse hade vi opponering på vår B-rapport vilket betyder att jag nu gjort hälften av min utbildning! Wiihoo! Det är även en bra dag idag för att jag slipper tänka nå mer på den där himlans B-rapporten! Det är skönt att ha den ur världen och jag ser INTE fram emot C-uppsatsen.. Usch! Men först ska vi göra klart det här året och på måndag är första dagen på praktiken!! Jag har sovmorgon och börjar kl 11, kommer väl inte kunna sova så länge av all pirrighet, ska bli så himla kul och spännande! Idag sa jag hej då till vänner som ska göra praktik på annan ort, känns sorgligt på något sätt! 10 veckor är ju länge.. Vi planerar att ta en helg i Stockholm där alla ses, skulle vara riktigt roligt faktiskt!!
Har haft en mysig kväll med några från klassen trots att jag känt mig lite klen så var det kul att hänga innan alla skulle försvinna! Nu är jag helt slut och tänker mysa ned mig i sängen och sova då länge som jag orkar!!


Avslutar med denna bild på de sötaste töntarna och den största tönten JAG som tyvärr ser ut som ett slags djur som är på väg att bli påkörd av en bil... Men de andra vart ju bra så det får duga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0