Rabatthäften, kaffe och orienteringskartor

Ja orden i rubriken beskriver min tredje praktikdag ganska perfekt! Varje dag börjar med fika eftersom grabbarna på förvaltningsdriften (tror jag det heter) börjar tidigare än oss så har de fika ungefär den tiden vi kommer och de vill gärna fika tillsammans så att viktiga grejer kan tas upp om det behövs! Efter det ska jag gå en runda i varuhuset för att se att allt ser bra ut och ingenting står fel. Sen var det idag dags för mig att göra mitt första praktiska arbete egentligen och det var att uppdatera orienteringskartorna, i och med att butiker har flyttat, försvunnit och tillkommit. Detta gjorde jag på förmiddagen och vips var det lunch, åt lunch, drack kaffe (igen) och efter lunch gjorde jag klart kartorna! :) Efter det fick jag ett nytt uppdrag som var att maila och sammanställa mail över vilka som skall vara med i olika erbjudanden och vad de vill ha för erbjudanden, Birsta City kommer att ha 5års jubileum sista veckan av min praktik så jag kommer att få vara med mycket i planering och utförandet av det också, vilket jag ser fram emot jättemycket! Ja men precis när jag skulle börja mig nya uppgift var det dags för eftermiddagsfika så tiden gick med andra ord riktigt snabbt idag! På eftermiddagen gjorde jag klart mina mailutskick och sen var det dags att gå hem! Jag trodde att dagar som jag mest satt vid datorn skulle gå segt men idag var det helt tvärtom, och jag klagar inte!!

Däremot märker jag av att min kropp inte är van att hå upp så här tidigt... Är helt utslagen i soffan och orkar inte ens äta! Snart så ska jag ta mig in i köket men ska bara vila lite först!


Ungefär så här känner jag mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0