Slut på vilan

I morgon drar det igång igen, B-uppats och långa dagar på skolan. Men det ska bli lite skönt också att komma igång med rutinerna och få lite vardag igen. Jag har faktiskt längtat lite till Sundsvall, jag trivs här och det är skönt att vara hemma men det är riktigt skönt att komma tillbaka också! Nu ska jag snart gå och lägga mig i den otroligt sköna sägen som jag saknar såå under tiden i Östersund, där vi har byt säng var och varannan dag..

Jag har också satt upp lite mål för det nya året och det känns riktigt bra, ska träna och äta bra vilket jag är riktigt peppad över för första gången på ett tag! Det blir spännande att se vad det ger för resultat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0