Söndag

Hej svej!
Jag sitter precis och väntar på att färgen i håret ska verka klart så jag kan ta en dusch! Har idag varit och tränat i 1,5 timme!! (Klapp på axeln) och ja det här är ett till tråkigt inlägg om träning och hur bra det känns, sorry! Jag älskar när det inte är så mycket folk på gymmet och man kan göra vad man vill utan att folk kollar och förmodligen tänkte "vad i helvete håller den där bruden på med!?" , så idag tog jag min tid och gjorde ett riktigt bra träningspass med både kondition och styrka! Sen när jag tog bussen hem var det så oroligt fint väder och just då kom den där låter "we built this city" och jag kände en sån glädje, måste sett ut som världens största fån för jag satt och log det bredaste leendet någonsin!! Haha!! Men då kände jag att livet inte är så pjåkigt just nu ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Ö

Gooood Girl ! Miss you...... !!!! <3

2013-01-24 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0