Lördag, regn och serier

Igår var en riktigt mysig dag, jag gick och tränade för första gången på ett tag vilken var otroligt skönt! Jag körde ett ganska hårt benpass som jag definitivt känner av idag.. Efter det gick jag och köpte mig en riktigt god räksallad på BIM, mumma! Väl hemma gjorde jag som vanligt allt för att slippa plugga.. Städade, piffade i min string hylla, såg på serier och en hel del annat!
 
På kvällen var Anna här på middag och lite vin, supermysigt, vi hamnade inne på Svenssons och hade det riktigt trevligt tills en man följde efter oss ut och tog tag i Anna arm och ville ha henne Facebook.. Jag vart rädd som vanligt! Usch vissa tror att de kan bete sig hur de vill...
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på regnet. I eftermiddag ska vi till Amanda i Matfors på grillkväll så jag hoppas verkligen det spricker upp fram mot kvällen!
 
Nu ska jag se lite serier och göra det som jag är bäst på.. lata mig i soffan!! MOahhahahaha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0